‏21/2/2016

הצהרת נגישות

באבוט ישראל חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו.

לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים, מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו, בשיתוף פעולה הדוק עם יועצי נגישות וגורמים מקצועיים ובליווי צמוד של עמותת “נגישות ישראל” .

אתר אינטרנט נגיש:

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

האתר תואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ואת המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.

כמו כן, מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

http://www.aisrael.org

המלצה: לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר.

חברת אבוט ועובדת באופן שוטף עם חברת a-2-z המספקת שירותי ייעוץ נגישות לאתרי אינטרנט.

שירות לקוחות נגיש:

הדרכות עובדי אבוט לשירות נגיש

בימים אלו אנו מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש

“צוות המומחים של סימילאק” המשמש כמוקד הפניות של חברת אבוט ישראל, עובר בימים אלו את ההתאמות הנדרשות להנגשת השירות הטלפוני:

  • העובדים עוברים הדרכות לשירות נגיש.
  • המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

ניתן לשלוח פקס למספר: 03-7691052, או לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת: contact.center@abbott.co.il

יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

פרטי רכזת הנגישות בחברת אבוט

שם: מלי נורמנד נוימן

טלפון :03-7691070

דוא”ל: meli.noyman@abbott.com